5 maj 2008

Hej igen!

Nu är jag tillbaka igen efter en liten oplanerad paus. Tiden går otroligt fort och veckorna bara svischar förbi. Helt plötsligt har det gått en månad sedan sista inlägget, oups!
Tusen varma och innerliga tack till alla ni som kikar in och lämnar små söta rader efter er, det är så roligt och glädjer såå!!





Nu har våren äntligen kommit och allt mer tid spenderas utomhus. Jag kände för ett tag sedan att datorn kan vara en riktigt tidsslukare och en timme eller två rullar lätt iväg. Helst vill jag göra inlägg var och varannan dag men inser att tiden inte riktigt räcker till, så jag kommer göra inlägg lite då och nu och allra mest kommer jag besöka alla er andra, för det är ju ändå det som är det allra roligaste!!

Stora kramar!! Jenny

9 kommentarer:

My Lovely Things sa...

Hej Jenny!!

va roligt att du är tillbaks..

Har ju börjat fundera om du slutat blogga..men det är bra att ta paus när bloggen styr hela ens liv..

så vackra blombilder du visar..
jätte kul att höra från dig..
kram anna

Solsjö - Under en vind sa...

Vad kul med ett inlägg från dig igen! jag har kikat in här ofta, men sista veckan har inte jag heller varit så flitig! Våren måste ges tid!

Vackra bilder du bjuder på! ha det gott, kram!

Anonym sa...

Härligt att du är på G igen! Skulle med behöva en behövlig paus på en månad! :)
kram

My White Cottage sa...

Kul att du är tillbaka!!! Fina bilder visar du oss också - härligt!

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Många kramar Jenny

Karin i Villa Grå sa...

Heeej!

Vad glad jag är att se att du är tillbaka! Tittade in här ofta, men sedan började jag tro att du hade lagt bloggandet på hyllan för gott. Bra att det inte är så!

Bra också att ta paus när man inte riktigt har lust eller hinner med. Jag gläder mig åt dina inlägg, hur ofta eller hur sällan de än kommer!

Kram!

Karin

Hanna sa...

Hej,

Roligt att du är tillbaka!

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen,
Å vad roligt med ett nytt inlägg från dig! Härligt att du är tillbaka :) men precis som du skrev - blogga efter tid & lust! Jag är i alla fall glad för att få kika in på din härliga blogg & ta del av alla ljuvliga bilder!

Kram/Jes ♥

himlen runt hörnet sa...

Underbara bilder!
Kram Kimmie

nea i det gula huset sa...

Vilken fin blogg du har!

Massor med vackra bilder och mycket att titta på! Du hamnar på min "länklista"! Hoppas du inte misstycker!?

Ha en bra dag!

//Nea