22 oktober 2008

svart o vitt




Årets sista perlagonknopp har nu knippsats av och fått ta plats i en vas i badrummet. Hyllan med frästa kanter och konsoller med mjuka former mjukar upp den annars rätt strama inredningen i badrummet. Det är min snälla pappa som hjälpt mig göra hyllan. De fina ljuslyktorna kommer från Village och är del av en förlovningspresent från goa släktingar (den 2 augusti i år växlade vi ringar - l-y.c.k.a. :) ).
Hösten har kommit med stormsteg och vintern är i antågande. Jag längtar efter snö, advent och jul. Just nu pågår projekt fönstermålning här hemma, med nya foder och fönsterbrädor, och målet är att vara klar till advent. Och då börjar det roliga - gardiner, krukor, lampor och lyktor!
kRam, Jenny

3 kommentarer:

Hanna sa...

Grattis!!!

Anonym sa...

jag längtar med till advent och jul! Allt blir så mycket mysigare då! :)
kram

In my house sa...

Hej hopp,,,, visst,, snart så kommer Julen med stora steg,, tiden går fort - nästan för fort!!!

- Vår älskling/barn/son hehe vovve är en liten blandis med Jack Russel och tibetansk spaniel!!! Han ä så GO,,, man blir ju helt knäpp i sin hund!! du vet nog vad jag menar!!!
tihi

- Svart och vitt är aldrig fel,,, funkar ALLTID.... Pelagon?? de va duktigt gjort, att fortfarande ha liv i den!!! =)

Ha de gottit och tack för titten,, Kram josse